Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις στο σύγχρονο ξενοδοχείο

Posted Posted in Η αρθρογραφία μας

Σε  προηγούμενα δημοσιεύματα προσεγγίσαμε από διάφορες πλευρές την επικοινωνιακή ταυτότητα  της ξενοδοχειακής (και όχι απαραίτητα μόνο) επιχείρησης. Δεν έχουμε, όμως,  θίξει ακόμα το συσχετισμό της Επικοινωνίας με τις Δημόσιες Σχέσεις, θέμα με  ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς υπάρχει μια σύγχυση απόψεων σχετικά με το αν  πρόκειται για ίδια, διαφορετικά ή «συγγενή» στο στόχο τους αντικείμενα. Η θέση  […]

Το σύγχρονο ξενοδοχείο και οι τουριστικοί οδηγοί στο Διαδίκτυο

Posted Posted in Η αρθρογραφία μας

Σε συνέχεια προηγούμενων δημοσιευμάτων για τις τεχνικές προβολής του ξενοδοχειακού προϊόντος, αλλά και με αφορμή τις διαρκείς αναζητήσεις των επιχειρηματιών του χώρου για αύξηση της κίνησης ιδιαίτερα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε, επέλεξα αυτή τη φορά να ασχοληθώ με τους ηλεκτρονικούς τουριστικούς οδηγούς. Το σύνθημα «Στηρίζουμε Ελλάδα για τις διακοπές μας !» μπορεί να κυκλοφορεί […]

Επικοινωνία και Μάρκετινγκ ή Επικοινωνία στο Μάρκετινγκ;

Posted Posted in Η αρθρογραφία μας

Την προηγούμενη εβδομάδα είχα προαναγγείλει πως ο τίτλος του  δημοσιεύματος αυτού θα ήταν «Επικοινωνία και τεχνικές Μάρκετινγκ». Εντούτοις,  στο μεταξύ αποφάσισα να τον διαφοροποιήσω λίγο, χωρίς όμως να αλλάζει το θέμα. Απλά  θεώρησα πως ο νέος, διττός τίτλος, με την ερωτηματική/αινιγματική διατύπωση,  είναι καταλληλότερος για να αναδείξει το σημερινό θέμα. Στόχος μας είναι να  προσεγγίσουμε […]

Επικοινωνία και εναλλακτική διαφήμιση

Posted Posted in Η αρθρογραφία μας

Σε προηγούμενο δημοσίευμα, όπου είχε εισαχθεί η γενικότερη έννοια της Επικοινωνίας, σχολιάστηκε μεταξύ άλλων η σχέση της με συνήθεις πρακτικές  προβολής και διαμόρφωσης της εταιρικής εικόνας. Η περισσότερο διαδεδομένη απ‘αυτές είναι αναμφισβήτητα η διαφήμιση, η οποία – χρησιμοποιώντας άλλοτε κλασικές και άλλοτε σύγχρονες τεχνικές – επιλέγεται από τις περισσότερες επιχειρήσεις ως  δοκιμασμένος (;) μηχανισμός επίτευξης […]